úterý 1. dubna 2014

Buzerlístek duben 2014

Jako obvykle musím začít rekapitulací mojí vize, protože toho není nikdy dost. Čím víc máme svoji vizi pod kůží, tím víc se k ní můžeme přiblížit.
Moje vize je být dobrým člověkem a žít tak, aby se se mnou měli ostatní dobře. Zní to banálně a možná ještě banálnější budou konkrétní kroky, které budu sledovat v buzerlístku, ale pro mě to takto zasazené do kontextu má velký smysl. A nakonec ty největší věci jsou ty nejobyčejnější. Být dobrým člověkem kromě jiného znamená i být zdravá a spokojená, abych mohla totéž předávat svému okolí.

1. Moje tělo: moje záda trpí. Nejen z nošení desetikilového dítěte. Cítím, že břicho i rok po porodu pořád nedrží páteř dostatečně, zhubnout nepotřebuju, ale zpevnit dost. Začnu cvičit, aspoň jednu sérii denně.

2. Moje psychika a duchovno: třicet minut četby kvalitní literatur denně. Ne, že by blogy nebyly dobré čtení, ale... :)

3. Moje vztahy: znáte to - dennodenní nesmyslné zbytečné minidohady o tom, jak co a kdy udělat od položení talíře do myčky tak či onak po unavené a otrávené kdy přijdeš a proč už zase tak pozdě... Nebudu manželovi vracet tyhle miniútoky nebo jak to nazvat, protože je tak nemyslí a je zbytečné na to reagovat stejným způsobem, protože to vytváří takovou tu divnou pachuť ve vztahu. A tu já nechci - naopak. Žádné oko za oko, zub za zub. Láska je trpělivá, láska neodmlouvá, láska... tak nějak nám to četli při svatbě:)

4. Moje domácnost: zdravá domácnost. Čtu právě dobu jedovou a z ní vyplývají různé praktické tipy, které se v průběhu dubna pokusím aplikovat (a popsat je na blogu).

Žádné komentáře:

Okomentovat