úterý 1. dubna 2014

Projekt vděčnosti - den 31.

Dnes dopoledne jsem si říkala, že vymyslet večer něco, za co budu vděčná, bude fakt náročné. Holčička až do oběda v podstatě v kuse brečela a kňučela, sápala se po mně a hned zase na zem a já si chystala takovou tu verzi - jsem za ni vděčná, nikdy bych ji za nic nevyměnila, ale někdy bych se nejradši zavřela na tři západy nebo od ní utekla ven, abych ten brek nemusela aspoň pár minut slyšet. Odpoledne se ale manželovi podařilo přijít dřív z práce a tak jsme zajeli do zahradnictví Chládek, které miluju tak, že mi stačí vejít do první haly s kytkama a provoněným vzduchem a je mi dobře, ať bylo před tím co bylo. Díky teda dnes za ten svěží jarní závan a květinovo-bylinkový relax. Kdybych měla neomezený rozpočet, utratila bych tam klidně i sto tisíc:)!

2 komentáře:

  1. Zahradnictvi Chladek vypada opravdu dobre. Musim ho navstivit! Diky za tip. A s tim brecenim to mame stejne. Vzdycky vecer cekam na manzela jak na smilovani! Ted jsem byla o vikendu neco resit pracovne a pak jsme s kolegynemi zasly na jedno pivko (nealko samozrejme:)) a ty dve hodiny bez ditete pro me byla takova vzpruha (a svoboda - at to zni jakkoliv sobecky) jako dlouho nic:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chládek je taková zahradnická ikea. A mají tam úžasnou restauraci - i venkovní, skvělé dorty. Tak nevim, jestli neni nějaký špatný tlak nebo něco ve vzduchu, že ty děti jedou na stejný vlně:)

      Vymazat