sobota 1. února 2014

Buzerlístek únor

Jelikož náš milovaný potomek stále odmítá spinkat v noci, stávají se z nás energeticky vysáté přízraky. A tak jde stranou i blog. Nicméně předsevzetí ne (za to může buzerlístek významně visící na lednici)! A s únorem je čas na další.

1. Moje tělo: upravené vlasy. Vlasy koruna krásy. Nemá smysl to více rozepisovat. Ani to, že když je člověk na mateřské, tak to z časových (nebo spíš energetických) důvodů dost podceňuje. A já říkám dost! Dost neupraveným vlasům, dost odkládání jejich umytí a návštěvy kadeřníka, dost natáčení vlasů na prst. Prostě dost.

2. Moje psychika a duchovno: každodenní zastavení se večer a uvědomění si dobrých věcí, které se staly a pocitu vděčnosti za ně. Pomáhá to pocitu spokojenosti, inspirace kromě jiného zde.

3. Moje vztahy: nestěžovat si. Především ne manželovi a to na cokoli. Zabije se tím moře času i atmosféra. A stejně to nic nevyřeší. Raději řešit problémy konstruktvině a těm neřešitelným se smát (na to je expert můj manžel). Prostě hlavně nehudrovat, zabíjí to ženskost a vztah a vůbec.

4. Moje domácnost: úklidové čtvrthodinky podle plánu (psala jsem o tom v článku o hospodyňkách). Sice to dělám průběžně pořád, ale jisté zintenzivnění a doladění je na snadě. Patnáct minut denně věnovaných jedné části bytu a sobotní velký úklid není potřeba.

1 komentář:

  1. Tak tenhle buzerlístek by klidně mohl viset i u nás :-) Jen bych musela domácnost přesunout na bod 1. Tam se nějak pořád válčí...

    OdpovědětVymazat