pátek 30. ledna 2015

Whole 30 tip

Psaly jste mi, že vás můj pokus s whole 30 a paleo stravou inspiroval k vyzkoušení, z čehož mám opravdu velkou radost. Vždycky si říkám, že kdyby můj blog pomohl jen jedinému člověku ke spokojenosti, byl by to ohromný úspěch. Samozřejmě, jídlo není všechno, ale pro spokojenost je rozhodně podstatné, co jíme.
A tak vás v tom podporuju (a tím i sebe:) - jeden za všechny, všichni za jednoho v tomhle potrhlém blogosvětě:)
A přidávám dva aktuální tipy - objevila jsem jednak osm skvělých úžasných neskutečně dobrých a voňavých "paleo"-příloh ze zimní zeleniny v aktuálním čísle Apetitu (skvělé i jako rychlé snídaně, když se připraví večer) a druhak velmi inspirativní blog k whole 30 výzvě. Pokud by někdo měl pocit, že neví kudy kam, může celkem přesně kopírovat jídlo po jídle u téhle blogerky, která fotí snídaně, obědy i večeře včetně receptů. Čím déle paleo-jím, tím víc zjišťuju, jak jsem před tím jedla chudě! Ano - přesně naopak, než by člověk čekal, když si poprvé přečte, co všechno "nesmí". Jenže prostě naše realita byla opravdu často znouzectnost neboli když nebyla síla vařit (a že to bylo poslední dobou často), vždycky to zachránilo pečivo, těstoviny a podobné nevýživné věci. Teď, když mám k dispozici hlavně zeleninu, musím víc tvořit a vlastně to jde najednou samo... Místo chleba rychlá polévka nebo salát s tuňákem, místo neustálých příloh "brambory-rýže-kuskus-těstoviny" máme super voňavé a vitamíny nabité zeleninové pyré, nudle a další (fakt doporučuju ten Apetit).
Zatím jsem prostě spokojená, jen ty myšlenky o škodlivosti každodenního masa a chutě na sladké se mi nedaří zkrotit...

Žádné komentáře:

Okomentovat