neděle 30. března 2014

Projekt vděčnosti - den 30

"Právě jste se úspěšně přihlásili do autoškoly" a "vaše přihláška do taneční školy flamenca byla přijata" - dvě dnešní hlášky mého pc, ze kterých šílím radostí (a taky trochu stresem, jak to zvládneme). Slibuje to ale nový příval energie - bez řidičáku si připadám jako beznohá a zdá se, že by se to konečně mohlo realizovat /i když nechápu, kdy se na to chci učit) a k flamencu se chci vrátit už strašně dlouho a odvahu přemluvit manžela na hlídání jsem našla až teď. Čili suma sumárum by mě do léta  kromě jarního počasí, prodlužujících se večerů a večeří na balkoně měly čekat také pravidelné dva odchody bez holčičky v jednom týdnu - věc zcela nevídaná:) Takže díky za to!

2 komentáře:

  1. Super! Flamenco je krásný tanec... chodívala jsem na něj v Praze i v Brně, viděla jsem ho v Granadě i takové to přikrášlené, turistické na Costa Bravě.
    A řidičák? Ten sice mám, ale jezdit neumím. Možná až budu trochu míň rozptýlená a budu se trochu míň bát... zatím si užívám právě to, že nejezdím autem, ale romanticky vlaky, případně hromadně :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Flamenco je taky muj sen! Strasne se mi tenhle tanec libi, je v nem zenskost, energie a vasen....
    Jinak co se tyce autoskoly, preji hodne kilometru bez nehody:-))

    OdpovědětVymazat