pátek 7. března 2014

Projekt vděčnosti - den 7.

Dnes jsem vděčná, že jsme s holčičkou zvládly hezky návštěvu u tchyně, jak jsem si předsevzala (ano, zvládnout takovou návštěvu není bohužel v našem případě jen tak:), dovezly jsme jí mrkvový dort upečený podle Herbáře, který jsem dostala včera a který si teď v malé pauze mezi kojením a studiem očkování (ano, nejsem přírodovědec, ale jen nebohý rodič laik, který místo zaslouženého odpočinku musí řešit po večerech stimulaci B buněk a aktivitu Th2 složek imunitního systému a podobné libosti) se zbytkem toho dortu prohlížím.

2 komentáře:

  1. K tomu očkování: SPRÁVNÉ řešení neexistuje. Měj to na paměti. Ať se rozhodneš jakkoli, pořád si budeš říkat, že ses měla rozhodnout jinak. A budeš muset nést následky. Jako my všechny matky.

    OdpovědětVymazat
  2. To máš určitě pravdu a já s tím počítám. Ale právě proto mi to nedá a potřebuju aspoň sama sebe ujistit, že jsem udělala maximum, že víc už prostě nešlo... Neumím nad tím mávnout rukou a říct, že na to nemám čas... Takže teď se k tomu jdu zase vrátit. Dala jsem si hranici ještě týden.

    OdpovědětVymazat